fredag 24. februar 2012

En kaffe klubb for herrer?

Damene har syklubber, det finnes gourmet klubber og vin klubber, og mange andre sosiale litt lukkede treffsteder.
Jeg kunne tenke meg å lage en kaffe klubb, en litt lukket klubb for venner og bekjente som kan treffes på nett, over en kaffe eller hjemme på kjøkkent .... 
Kaffe vil være fokus. Kaffe bønner, brenning, tilbereding og kaffe nytelse. Det er så mye forskjellig kaffe, så mange smaker.
Det er sogar mulig å få til et fag treff på et kaffebrenneri. Kaffesmaking med proffene, de som foredler disse gode bønner. En ny verden kan åpne seg for en kaffe nyter

Når dette skrives regner jeg med at det i klubben ihvertfall er to medlemmer. Jeg utnevner meg selv herved til president.
Hvordan bli medlem? Sørg for å få en anbefaling, send en mail til Presidenten .... så kan mye være gjort.
Presidenten

4 kommentarer:

  1. Artig. Jeg blir gjerne med.
    Bjørn

    SvarSlett
  2. Takk for invitasjon - må dessverre takke ja.

    SvarSlett
  3. Takk for invitasjon. Jeg takker med glede ja til dette. På tide noen tar Kaffe på alvor :-)

    SvarSlett
  4. Jeg blir også med! Andrew fra Vågsbygd.

    SvarSlett