søndag 26. februar 2012

Kaffe, kake og kaffe besøk

Vi har bursdags feiring i huset denne helgen. Og da bakes det kake og det brygges kaffe til selskapet. Det er ikke alltid at det blir den nyydelige kaffen i slike anledninger. Det ble brygget på trakter i stort monn, og det var pose kaffe. Det blir ikke det samme som den gode morgen kaffen i dag. Den som er omtalt tidligere, som jeg nå desverre er gått tom for. Må bare beklage til alle kaffe nytere at det ble sånn, men slik er det nå en gang.

Min med sammen svorne i kaffe klubben og jeg har såvidt begynt å diskutere annet tilberednings utstyr. Jeg har så langt stått trofast ved presskannens side. Så får vi ta oss en tur i en spesial forretning og se på noe annet. På denne siden http://kaffa.myshopify.com/collections/chemex er det omtalt en annen kaffe brygger. Som også har blitt omtalt i aftenposten uten at jeg har fått sett det.  Det får vi komme tilbake til.

1 kommentar:

  1. Ja da er det anskaffet nytt utsstyr. Ny brygger og kaffe kvern. Les i innlegget; Dagen blior enda bedre. En helt ny kaffe opplevelse med ny kaffe brygger

    SvarSlett