torsdag 21. juni 2012

Mens. Jeg sitter på bussen ....

.... kan Jeg la kaffe tankene mine svever fritt.
Det ble slik i dag at Jeg tar bussen hjem etter arbeid. Har vært innom hos Kaffa og kjøpt kaffe og hario brygger som skal være en gave. God kaffe synes jeg er en fin gave. Satser på at det blir suksess. Har også kjøpt kaffe til meg selv, Kaffa's Buenas Vista. Gleder meg til å smake. Har ikke klart å holde meg helt, så posen er åpnet og jeg har luktet flere ganger, nydelig lukter det.
Kaffe fra Kaffa, Sitter på bussen og nyter lukten.
Gleder meg til å smake
Så kommer det en kaffe tanke som jeg såvidt snakket med Per på Kaffa om. En venn av meg drakk ikke kaffe, og om så skjedde en skjelden gang var det med melk, og resultatet etter kaffe en kaffe var hodepine .... Etter at han er introdusere (frelst) før GOD kaffe, nyter han nå kaffe fra sin ny innkjøpte Chemex. Hvorfor er det slik? At han nå kan nyte en kopp eller to uten å få hodepine? De kaffe sortrene han nå har testet er single origin kaffe fra Kaffa. Altså ren, god kvalitets kaffe. Brygget på Chemex som gir en ren og fin kaffe.
Har vel sagt det før men god kaffe er best. Spandere på deg en liten håndbrygger og en pose kaffe og prøv du også om du ikke har gjort noe slikt før. La kaffetrakteren og kapsel maskinen få hvile litt. Ta deg 4 minutter og brygg GOD KAFFE.

1 kommentar:

  1. Enig....
    God kaffe, brygget på enkel måte, med omtanke og kjærlighet smaker meget bra.

    prekæs...

    Arild

    SvarSlett