mandag 11. juni 2012

På terassen hos Gusto

Har hatt et erend på Høvik i dag. En god stund siden sist jeg var her. Når jeg svinger inn på tak parkeringen til Høvik senter legger jeg med engang merke til ordet KAFFE, g tenker jeg må innom. Så er jeg klar med mitt erend på Høvik å går innom Gusto. I kaffe hyllen finner jeg poser med kaffe fra S&H. Får ikke bestemt meg med en gang heldigvis, så når jeg står å vurderer finner jeg 2 poser S&H Black Coffee. De MÅ jeg ha!

Setter meg ute og nyter en espresso og solen før jeg er ute i treafikken igjen. Gjeder med til å teste den ny innkjøpte kaffen i kveld. Har lest at den er spesielt god.

Om det passer seg slik en gang for deg som leser dette, ta turen innom Gusto, her er det muligheter for å få kjøpt seg litt god kaffe.

1 kommentar:

  1. Den versjonen av Black Coffe som er ute nå (Versjon 3) er veldig god :-)
    Funker bra i alle varianter av filterbrygging jeg har testet.

    SvarSlett