lørdag 12. mai 2012

Alene til frokost

I dag er det en slik dag da vi ikke får til en felles famile frokost. Fruen og yngste jenta er dratt tidlig avgårde på yoga, mellomsten' og russe jenta, ... ja behøver vel ikke si at de sover. Jeg er klar for bunkai trening. Selv om jeg har 'alene frokost' har jeg kaffe!
Det ble 14 gram med Kaffas Ouro Verde. Link til Kaffa's omtale av kaffen HER.
Det smaker godt selv når man sitter alene med frokosten, siden jeg er alene til frokost kan jeg slurpe og lage lyder. Synes det smaker nydelig, lite syrlighet, fin sødme, kraftig god kaffe smak. Og den deilig etter smaken jeg liker. Super/slurper mer og synes det er en aning mørk sjokolade, kakao der. Dette liker jeg veldig godt.
Til min store glede har jeg en variant til av denne kaffen stående på hylla, en som Bjørnar har merket med litt mørkere brent. Jeg gleder meg allerede til dagens neste runde med kaffe. Men nå, avsted på trening.

Nyt din kaffe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar