tirsdag 3. april 2012

Åhh herliga' london

Dette er et kraft uttrykk fra min fars gamle tante i Lillesand, Tante Gusta. Det uttrykker noe stort, og overraskende. Et ganske flott uttrykk synes jeg, det passer bra til de forventninger jeg nå har. Har plukket opp en ny forsendelse med Kaffe fra KAFFA.
Gleder meg veldig til å smake. Bare måtte stille opp posene på bil taket for å ta et bilde av hva jeg går å gleder meg til.

Ikke nok med det! Jeg har i dag også fått hilse på Robert og Bjørnar, som reiser verden rundt og kjøper inn kaffe til KAFFA. Glemte i min iver å få tatt et bilde. Men det kan hende det byr seg en mulighet siden.

Vil benytte anledningen til å takke for at de bringer oss så mye god kaffe og kaffe nytelser. Og for å gi kaffe en ekstra dimmensjon i smaks bildet ved å handle kaffe direkte fra bonden. Det er hakket bedre en FairTrade.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar