torsdag 5. april 2012

Skjærtorsdag

Mmmm med en god frokost på bordet, med nytelse fra Nfood og deilig Kaffa kaffe er det klart dagen blir bra!
Zero bryggeren har hatt besøk av en repratør, og er i drift igjen.  Det dufter så herlig kaffe, og det er en nytelse å trekke inn den gode 'duften' før den drikkes. Vi har hatt noen runder med denne Miguel Moreno kaffen fra Honduras før også, men da fra presskanne. Det smaker sååå godt.
Bilen pakkes og gjøres klar før påske tur. Jeg sniker med meg noen Kaffa poser, en kvern, vekt og zero brygger. Så da har jeg noe å glede meg til i resten av påsken. Regionssjefen er invitert til kaffe smaking. Ser frem til kaffe nytelse og samvær med familie og venner.
Hei i bilen er det mindre god kaffe .....



Vi kommer frem til hytta etter hvert og det tilberedes en Miguel Moreno (Honduras) fra Kaffa. Jeg serveren en ekstra runde mår svigemor og svigefar er her. Det blir en ny kaffe opplevelse for dem som er vant til industri kaffe fra trakteren. Det faller i smak. Svigefar kommenterer smaken og er forundret over den milde, fyldige kaffe smaken, og den svært gode etter smaken som er i denne kaffen.
Anbefaler andre kaffe nytere å server en god kaffe til svierforeldre eller andre man setter pris på.
God kaffe påske.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar