lørdag 28. april 2012

Lørdag's morgen

Helgen er her. Solen skinner fra en nesten skyfri himmel, og jeg kan kjenne det varmer. Og varmer gjøre det også med en god Kaffa kaffe også, Don Amado, fra Honduras. En singel kaffe med arten Catural. Har lest et innlegg på Kaffa sin web fra 2011 der Robert forteller om inn kjøp av kaffe fra bøndene i Honduras. Jeg blir mer og mer fasinert av kaffe, og nyter mine kopper. Se Robert / Kaffa sin billedserie på flickr her, det er mye arbeid før vi kan nyte en god kopp kaffe her hjemme.

Jeg sitter og ser utover golfbanen som bader i solen og strekker ut hånden etter koppen, den er tom ....
Mild god kaffe. Kaffas Don Amado. Foto P_Spoon
Jeg får sette på en ny runde, mens jeg venter på den blir klar sitter jeg å nyter etter smaken av min Don Amado, og ser på bildenen som ligger bak linken.
Så er det klart for en liten runde til med ro og kaffe før dagen setter i gang for fult.

Når du får den første munn fullen, kan den virke litt søtlig. Mild fyldig kaffe smak med lang god etter smak som 'henger', så det litt syrlige. Veldig godt.

Får du tak i en Don Amado fra Kaffa så kjøp en pose, nyt den.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar