mandag 2. april 2012

I dag GOD KAFFE!

... og det kan jeg si med hånden på hjertet. Meget god kaffe fra S&H, en Golondrina fra Bolivia.
Kveldens kaffe nytelse er laget på Zero brygger, kan hende den er litt fint malt, og at trakte tiden er litt over det optimale, men det smaker herlig. Den har mer smak som min far ville ha sagt.
Fruen nyter den med en bit mørk sjokolande, jeg liker den helt fritt stående.
En rund fin smak som brer seg i munn hulen som en svak virvel vind. Etterlater seg en mild, god kaffe smak. En nydelig litt søt ettersmak du kan sitte å smake på og nyte lenge, veldig god.

Dette er en kaffe som etter min mening er lett å like. Det er en blandings kaffe av tre typer bønner; Catuai, Caturra og Typica. Det er med beklagelse jeg ikke kan få tatt bilder av annet en posen. Det er ikke mere bønner igjen. Denne kaffen har vi kost oss med flere kvelder og vi er kommet til den sammen, mmmmmmmmm denne er god, hver gang.
Anbefales på det varmeste.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar