lørdag 21. april 2012

Gleden ved å gå tom for kaffebønner.

Bilde fra S&H
Det er litt vemodig også, når en går tom for en kaffe en liker, og den er slutt solgt for sessongen. MEN da er det andre gleder og nytelser som venter på å bli oppdaget. Slik som nå, nå har jeg min første test av S&H sin Buf Remera, fra Rwanda. Dette er en single kaffe, kun Bourbon bønner. Disse er vasket og ikke luft tørket som en del andre Afrikanske kaffer.

Det lukter godt når posen åpnes, og det kommer tilsyne gylden brune fine kaffe bønner.

Det er mye smak,mild, deilig lang etter smak. Litt syrlig. Helt nydelig. Og heldigvis for meg har jeg mer igjen i posen. Det er mye smak, gleder meg til neste runde med denne, her er det spor av 'frukter' i smaken som jeg trenger noen kopper til på å bestemme hva er. Tror jeg skal prøve litt forskjellig malings grader for å sjekke om jeg kan få frem mer, andre gode smaker ved denne kaffen.


Bilde fra S&H

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar